18.11.04

prima zi

tonaa!!! spuse cu un ton sugestiv si usor iritat nevasta-mea, când dadui sa intru in casa. Da, uitasem sa aduc tomberonul (die mülltone) de gunoi din strada, dupa ce am alergat norma hotarâta pentru azi, prima zi, 4.5 Km. Are dreptate sa fie suparata nevasta-mea si sa ma ia peste picior. Nu-mi mai zice Toni ci Tona facând o aluzie transparenta oricui ma cunoaste. Indirect se refera si la faptul ca sunt greu de cap ! Imi zice : Run Forest! Run !!!

"Ia uite, Gotschalk are o vila noua si trei camere mai mult ca noi ! Tu nu esti in stare de nimic, arata si tu ca esti barbat, ca-ti iubesti familia si copiii si adu bani in casa !" Mai lasa dreaq compiuteru' si internetu' !

Nici Germania, nici casa cât un bloc cu 2 etaje nu ne-au adus linistea interioara. Doar camere multe pline cu electronice, 3 frigidere pline cu alimente prelucrate genetic, 6 telefoane si rafturi de biblioteca goale. Viatza asta e o alergare continua si haotica, ca miscarea browniana !
Moment, nu pot sa ma concentrez, ...ce trebuia sa butonez ca sa-mi trag "Dragostea din Tei ?! " pe Handy ?!

... azi e prima zi in care am un tzel adevarat: Sa alerg MARATONUL !

Un comentariu:

Anonim spunea...

Santem cu ochii pe tine MaraTONIstule