2.3.05

In timp ce Toni se antreneaza ca bezmeticul eu imi fac timp sa culeg pietricele virtuale. Imi indes cu ele buzunarele ca sa marchez drumul de intoarcere. Din când in când gasesc o nestemata pe care o pastrez in buzunarul de la piept, aproape de inima.

Mozart featuring piata Moghioros de teuth
"Astazi de dimineata mi s-a mai inchis un cerc in mine. Cu zgomot de viori si piculine si zvon de gloata. Orice film are o coloana sonora. De cele mai multe ori, piesele se aud incet, in fundal, pe plan secund, dar sint momente cind muzica vine in planul 1 si actiunea este subintinsa de aceasta. Muzica este navalnica, volumul e crescut, si filmul rimeaza cu muzica iar nu invers. Asa si cu mine. M-a lovit, in mijlocul viermuielii din piata Moghioros, aceasta revelatie. Imi cinta Mozart in ureche si deodata am VAZUT muzica cum se prelinge din mine ca mierea din borcan, infasoara cu tentaculele realitatea si o subintinde. Zeci de viori cintau acelasi acord si spectacolul precupetilor era de ele pus in scena. Un gutural "Trei la zece mii" nu a sunat nicicum disonant, vinzatoarea grobiana de detergenti parea aleasa dupa un casting atent iar batrina cu maturi in spate (ciudat!) o tahitiana din pinzele lui Gauguin. Cind s-a terminat piesa, tentaculele s-au retras si am ramas inconjurat de harmalaia imunda si de vinzatoarele usor alarmate de imobilitatea mea care dura de citeva minute ((colegei)Pacat de el, baiat tinar si frumos! (mie)Ce-ti dau, frumosule? )"


Niciun comentariu: