13.12.04

Sex,Drugs & Economics*
Da,da.. Sa gasesc scuze pot, kein Problem. De zece zile n-am alergat un metru macar. Pana azi. Am fost bolnav, de... aaa... Gripa ! Ok, Tona dar cu alergarea spre interior cum stai ?

?….Aaaaa...A! Au fost alegeri si nu m-am putut concentra. Mai tot timpul am fost pe net si am aprofundat fenomenul forumistic. Am cunoscut o gramada de personalitati virtuale. Grupul brasovenilor de pe Yahoo si Tinerii Români din Germania si Romanian Portal. Am descoperit poezia congoleza si poeti (aproape ) emigrati in Congo !!

Azi n-am avut nici o scuza, asa ca am alergat. Coada porcului de câine crescuse repejor la loc, mai stufoasa ca inainte! Dupa primul kilometru s-a anuntat cu dureri in stânga, splina. Am ignorat-o cu o totala lipsa de respect (cu nesimtire mi-ar fi tare greu sa spun !)
Am citit intr-un forum ca o “ baba mica, cracanata si cu baticun'-desat pe cap” e un dusman potential al meu pentru ca nu voteaza ca si mine !
Am intâlnit-o, plimbându-se singura in lumina soarelui de decembrie pe aleea din padure. Nu era românca, ci rusoaica... ma rog cu sânge teuton in vine, ca si mine, cu pasaport nemtesc la o adica, Dar din acelasi aluat. O viata anonima, purtata prin lume de razboi si urmarile lui. Sperând ca puternicii acestei lumi sa o ajute sa ajunga la un liman. De ce oare e plina biserica de femeile astea ?... De ce ?... ... ... Pentru ca la discoteca nu le lasa sa intre, Tona!
Hopa, hopa, Toni ! Incet inving inertia gândurilor de colivie Imi vad fugitiv chipul in oglinda virtuala** . Nu observasem ca port batic !! Tona esti singurul gânditor in universul propriu, singurul care poate schimba ceva. Dumnezeu iti da dar nu-ti baga-n traista !

Daca ai citit jurnalul de azi in speranta altui continut ai luat teapa. Te-am manipulat ! Ai din nou libertatea de alegere, ca si mine…


* Sex,Drugs &Economics. An Unconventional Introduction to Economics by Diane Coyle (C)2002 ** oglinda apei ?

Niciun comentariu: